|
מחבר: זלמן
תאריך: 22/12/09 20:13
גם אם תיהיה לנו שפה עשירה נגיד פי מיליארד מהשפה האנגלית עדיין לא נצליח להתבטא באופן מדוייק
כי חוסר הדיוק שבשפה הוא מובנה.
אסור למשרד החינוך ללכת שולל אחרי הבלשנים ואחרי הליצנים אלא להיפך להקשות ולהסיח את
התלמיד מהפיתרון הישיר ובכך הוא יכין את התלמיד לחיים האמיתיים המחייבים אותו לפני השימוש
בכלים שלמד ראשית להביא את הבעיה למצב שבו יוכל להשתמש בכלים אלה.
מכאן שהציון המתאים לתלמיד העצל והמתחכם הוא אפס.
|
|