פורום תרבות
 נושא חדש  |  חזור למעלה  |  עבור לנושא  |  חיפוש  |  התחברות   הודעה קודמת  |  ההועדה הבאה 
 תיקונים הולמים לעומת רפורמות מיותרות בחינוך ובהוראה - חלק ב מאת: דב לנדאו
מחבר: אימגו 
תאריך:   25/02/09     18:31

החשיבה והרגש הם שני דרכי קליטה מקבילות של תכני החינוך
והלימוד. נשתדל להסביר את מהותם באמצעות מערכת מונחים
עיוניים הכוללת את שלושת המושגים הבאים: השאלה החשיבה
והפרשנות (או התשובה) בספרות ובמקרא. נראה שראוי לבדוק תחילה
מהם חמשת תנאי היסוד הקודמים ללימוד החשיבה.

למאמר המלא כאן : תיקונים הולמים לעומת רפורמות מיותרות בחינוך ובהוראה - חלק ב

 הגב להודעה זו  |  רשימת הפורומים  |  מצב שטוח   נושא חדש  |  נושא ישן יותר 

 נושאים מחבר  תאריך
 תיקונים הולמים לעומת רפורמות מיותרות בחינוך ובהוראה - חלק ב מאת: דב לנדאו  חדש
אימגו 25/02/09     18:31 
 בעיה  חדש
מר קג'טי נגהי 01/03/09     09:58 
 בעית התיקונים ההולמים  חדש
לנדאו דב 01/03/09     13:40 
 Re: בעית התיקונים ההולמים  חדש
מר קג'טי נגהי 01/03/09     19:36 
 חיים על המאדים  חדש
אינגלישמן 01/03/09     19:38 
 שנת 1978 על המאדים.  חדש
לנדאו דב 01/03/09     22:09 
 תוספת ברכה שמברכים על הכאן ועאל העכשיו  חדש
לנדאו דב 01/03/09     22:23 
 Re: תוספת ברכה שמברכים על הכאן ועאל העכשיו  חדש
מר קג'טי נגהי 02/03/09     16:21 
 זה בהחלט נכון...  חדש
*אייל* 02/03/09     16:28 
 יש גם תיקונים שאינם מיותרים  חדש
דב לנדאו 04/05/09     17:47 




הפורום פועל במתכונת ארכיון.
לא ניתן להוסיף תגובות חדשות.