אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

פרסום בפייסבוק: חמש מודעות מוצלחות במיוחד


פרסום בפייסבוק: חמש מודעות מוצלחות במיוחד
פרסום בפייסבוק: חמש מודעות מוצלחות במיוחד

במקום להמשיך לפרסם לקהל יעד לפי ישוב, גיל או תחומי עניין – אולי תנסה מודעה שמכוונת לרשימת התפוצה שלך? או רק לעורכי דין ורואי חשבון? ומה יקרה אם תפרסם דווקא לאנשים שחוגגים יום הולדת בשבוע הקרוב? חמישה סוגים של מודעות פייסבוק שפשוט עובדות

כמעט כל בעל עסק כבר התנסה בפרסום בפייסבוק, ומכיר את היכולת הבסיסית לפלח את המודעה לגברים או נשים, לתושבי רמת גן או לתושבי באר שבע, לגילאי 50 ומעלה או לבני 18-13, וכן, יש אפילו פרסום לפי תחומי עניין – שבדרך כלל לא ממש עוזר. כדי למקד את קהל היעד ולהגיע למי שאנחנו באמת רוצים, ריכזנו כאן חמישה סוגים של מודעות פייסבוק מוצלחות שתמיד יעבדו הרבה יותר טוב, וישיגו תוצאות לא פחות ממרשימות.

1. רשימת תפוצה

במקום לשלוח עוד ניוזלטר שבקושי 30% מהנמענים יפתחו, אולי פשוט תפרסם להם מודעה בכל רגע נתון שהם מבלים בפייסבוק? אם יש לך רשימת תפוצה שכוללת כתובות מייל או מספרי טלפון, תוכל להשתמש בה לצורך פרסום – בקמפיין שיכלול אך ורק את הנמענים שתכלול ברשימה.

זה טוב לשיווק חוזר ללקוחות קיימים של העסק, ללקוחות פוטנציאליים ששוקלים לעבוד איתך וצריכים חיזוק נוסף, וגם לקולגות ולשיתופי פעולה עסקיים שכבר מכירים אותך ויכולים לשווק אותך לאחרים, אם רק תקפיד להישאר בתודעה שלהם כל הזמן.

מי שתבחר לכלול ברשימת התפוצה לפרסום יראה את המודעה שלך בפייסבוק בתדירות מאוד גבוהה, ועלול לחשוב שאתה מוציא תקציבי עתק על פרסום בפייסבוק. בפועל, מודעה כזו תעלה לך מעט מאוד, החל משקלים בודדים ביום.

איך זה עובד? די פשוט, למען האמת: פייסבוק מזהה את הנמענים שנרשמו בה עם אותה כתובת מייל או מספר טלפון המופיעים ברשימה המוזנת למערכת הפרסום, ומציגה בפניהם את המודעה שלך כשהם מחוברים. שים לב: בדרך כלל, רק כ-50% מהנמענים הכלולים ברשימה נקלטים במערכת, מכיוון שלא כל כתובות המייל או מספרי הטלפון שברשותך הם אלה שהנמען הזין בפרופיל הפייסבוק שלו.

2. רימרקטינג

קמפיין רימרקטינג מבוסס על היכולת לעקוב אחר גולשים מהרגע שהגיעו לאתר האינטרנט או לדף נחיתה שלך, ולהציג להם מודעות חוזרות שוב, ושוב, ושוב. זהו קמפיין שבדרך כלל מתחלק לשני שלבים: בשלב הראשון – הזרמת תנועה לאתר או לדף נחיתה וסימון המכשיר ממנו התחבר המשתמש, ובשלב השני – פרסום בפייסבוק רק לאותם גולשים שכבר ביקרו שם בתקופה מוגדרת (למשל, החודש האחרון), לצורך חיזוק והדהוד של המסר השיווקי. אם הם לא חשבו לקנות קודם, עכשיו הם באמת ייאלצו לחשוב על זה ברצינות.

3. בעלי תפקיד או מקצוע ספציפי

האם קהל היעד שלך לפרסום מתאפיין בתפקיד או מקצוע מסוים? אם אתה רוצה להגיע לבעלי תפקידים ספציפיים שהגדירו את עצמם כך בפרופיל הפייסבוק האישי שלהם, מערכת המודעות של פייסבוק מאפשרת לך לעשות את זה בקלות: מנכ"לים, עורכי דין, מנהלי שיווק, רואי חשבון, עצמאים או כל תפקיד אחר שרלוונטי למודעה שלך.

בפילוח קהל יעד לפי תפקיד, חשוב לזכור להגדיר את כל האפשרויות המתאימות לתפקיד המבוקש – בעברית ובאנגלית. אם למשל תרצה להגיע למנהלי שיווק, נסה להגדיר מנהל שיווק, מנהלת שיווק, CMO, Marcom, Marketing Manager וכדומה. ככל שתמצא ותוסיף יותר הגדרות תפקידים, תגדיל את קהל היעד הרלוונטי לפרסום.

4. דפוסי התנהגות

האם הקהל שלך הוא כזה שנוהג לקנות בחנויות אינטרנט? לשחק במשחקי מחשב? לטוס הרבה לחו"ל? ואולי הוא נולד בישראל אבל כרגע מתגורר במדינה זרה? מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לפלח קהל יעד לפי דפוסים מסוימים מתוך רשימה מוצעת, ולהציג להם מודעה מתאימה.

בפרסום של חנות בגדים לנשים באינטרנט, נרצה לפרסם רק לנשים שהראו דפוס התנהגות של קנייה ברשת, מודעה על גאדג'ט חדש תתאים לקהל שיש לו את הסמארטפון הכי מעודכן בשוק, או לכזה שאוהב טכנולוגיה ונוהג להשתמש בה הרבה לפני כולם – וכן הלאה.

5. חוגגים יום הולדת

במקום לפרסם לכל קהל היעד שלך, אולי תציע משהו מיוחד רק למי שחוגג יום הולדת בשבוע הקרוב? כל מודעה בפייסבוק ניתן לכוון לאותם אנשים שיום ההולדת שלהם מתקרב, ולהגיע לקהל שהוא אמנם הרבה יותר מצומצם מהקהל המקורי – אבל זהו בדיוק הקהל שעשוי לנצל את התקופה הזו בשנה כדי להוציא כספים שלא תכנן להוציא במקור. גם הקמפיין, אגב, יהיה זול משמעותית מקמפיין מקביל שמכוון לכולם.

מסעדה שמציעה דיל אטרקטיבי, מוצר במתנה או חבילת פינוק בספא לזוג? השמיים הם הגבול. פרסום מהזוג הזה בפייסבוק יעבוד מצוין כשיציע את ההטבה במיוחד למי שחוגג יום הולדת, והתוצאות צפויות להפתיע אתכם בגדול.

לעוד על פרסום בפייסבוק היכנסו עכשיו לאתר של 'מליס' המתמחים ושיווק באינטרנט

תגיות נושא: 
מאמר מקצועי\פרסומי

תגובות

עכשיו אני יודע

זה מאמר חשוב, כי לא הרבה אנשים מבינים בזה. עכשיו הבנתי את הנושא לעומק, אז תודה.

התמונה של אביגיל אגלרוב

הפייסבוק מת

להגיד שאפשר לבצע מכירות בפייסבוק זה כמו להגיד שאפשר להמשיך לעבוד עם מכונת כתיבה.
שזה נכון, אבל מיותר ולא יעיל בעליל.

יש טקסט אחר

3% זמין ערבות להציע ההלוואה

שלום

     האם אתה זקוק לעזרה כספית? האם אתה צריך הלוואה כדי לקנות בית חדש, או להשקעה, אתה צריך עזרה כספית מהירה בריבית נמוכה של 3%? כדי לשלם את החשבונות שלא שולמו? האם נדחית על ידי בנקים רבים כל כך?

  האם אתה צריך לממן להרחיב את העסק שלך? כספים אישיים מסיבות אישיות? אנו מחויבים לפתור את כל הבעיות הפיננסיות שלך.

אנא צור קשר עכשיו. דוא"ל: easyloanfirm2020@gmail.com

ממתין לדואר שלך.
שלך,
דרק דאגלס
easyloanfirm2020@gmail.com

לבקש הלוואה מובטחת avantcworld@gmail.com

שלום

האם אתה צריך הלוואה עבור מטרה אישית או לצרכים העסקיים שלך? הנה חדשות טובות בשבילך. אתה במקום הנכון. יש לנו את היכולת לספק העסק הלוואות אישיות / הלוואות לחברות ויחידים בריבית של 3%.

דואר אלקטרוני: avantcworld@gmail.com

אוליבייה אלכסנדר
whatsapp +14096009050

קבל היום הלוואות סבירים

  לבקש הלוואה avantcworld@gmail.com

שלום

אתה צריך הלוואה? לצורך אישי או לצרכים העסקיים שלך? הנה חדשות טובות בשבילך. אתה במקום הנכון. יש לנו את היכולת לספק העסק הלוואות אישיות / הלוואות לחברות ויחידים בריבית של 3%.

דואר אלקטרוני: avantcworld@gmail.com
whatsapp +13125861892
אוליבייה אלכסנדר

gkfinance01@gmail.com

האם אתה צריך סיוע כספי מכל סוג שהוא? הלוואות אישיות? הלוואות עסקיות? הלוואות משכנתא?
מימון חקלאי ומימון פרויקטים? אנחנו נותנים הלוואות בריבית 3%! צור קשר: (gkfinance01@gmail.com)

בכנות,
דניאל דמטריוס
gkfinance01@gmail.com

3% הלוואה ההצעה

הוסף תגובה חדשה

CAPTCHA

משהו קטן לוודא שאינך רובוט. משתמשים רשומים מדלגים

ענה לשאלה / השלם את החסר

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת מלי סנדלר בקר