אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

מהי תושיה?


התמונה של אביגיל אגלרוב
מהי תושיה?
מהי תושיה? rf123 stock photos

תושייה היא היכולת למצוא את הדרך על מנת להשיג את המטרה או לבצע אותה. זה נכון במיוחד כאשר המטרה קשה להשגה וכאשר הא חסרת כיוון נתון. תושייה היא היכולת לחשוב באופן יצירתי, על מנת ליצור רעיונות ולזהות חלופות. תושייה היא גם דמיון, היכולת לדמיין כיצד ניתן להשיג משהו כאשר אין מאומה מלבד החזון.

על מנת להיות בעל תושייה, נדרשת משמעת עצמית ורצון ברזל. ראשית, משמעת עצמית מאפשרת את האמונה כי יש דרך להשיג את התוצאה. שנית, יש להתעלם מאנשים מסביב השוללים את הדרך, והמהווים את עורכי דינו של השטן, אלה שפשוט חסרי תושייה בעצמם ולכן אין להם עניין לראות אדם מצליח.

להגיד למישהו להיות אסרטיבי או לייעץ לו להמשיך לנסות עד שיצליח, הוא מהלך שגוי שאינו עובד לעיתים קרובות, אך לעיתים, כאשר אנשים מרימים ידיים מהר מידי, הם מסתכנים בכישלון ובהרהורים אודות הסיבות לכישלונם.

תושייה בעולם המכירות

אנשי מכירות גדולים הם בעלי תושייה. הם משתמשים בתושייתם על מנת למצוא דרכים לסיכויים אותם אחרים נכשלים לחשוף. הם עובדים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם על מנת ליצור רעיונות היוצרים חזון כיצד ניתן לפתור בעיה או יתרון תחרותי אשר עשוי להיות רווחי עבורם.

הם מוצאים דרכים העוזרות להם להתגבר על מכשולים בדרך לעסקה שאחרת הייתה מחסום. הם מזהים את המשאבים בתוך החברה שלהם ובתוך הרשתות שלהם, ואז הם מביאים את המשאבים האלה על מנת להפוך את המכשולים לאתגרים שאחרת היו מונעים את הצלחתם.

אנשי מכירות אלה יוצרים פתרונות חדשים שזוכים בהיקפי מכירות יפים וגדולים, ומובילים את חברתם קדימה. הם מדמיינים את הדרך, ואז יוצרים אותה.

בהעדר תושייה

כאשר חסרה תושייה, אנשי מכירות מובסים. הם מאמינים כי המכשולים הם למעשה מחסומים שאין דרך להתגבר עליהם. למרות שיש להם את היכולת לדמיין וליצור, הם אינם מממשים את יכולתם לעשות זאת. מבלי הפעלת תושייתם, הם מתנוונים.

חוסר הדמיון, חוסר היצירתיות וחוסר היכולת לזהות משאבים אשר יכולים לקדם עסקאות במקום לאבד אותן, גורמים לאנשי מכירות כושלים להעביר את מאמצי המכירות שלהם להכרעת מישהו אחר, שהוא בעל תושייה גדולה יותר.

מסקנה

תפקיד אנשי המכירות המקצועיים ממשיך להשתנות, ותפקידם מחייב חשיבה ביקורתית ויצירתית יותר. על מנת להצליח במכירות, נדרשים אנשי מכירות מקצועיים להיות בעלי תושייה, ועליהם להביא לתוך עבודתם את היצירתיות, הדמיון והיכולת שלהם לזהות ולהוביל מהלכים על מנת לקדם את סיכוייהם.

החיים לא תמיד ימסרו את הפתרונות לבעיות ולמצבים בהם אנשים נתקלים. לפעמים יש להשתמש בנתונים הקיימים, לצד מעט יצירתיות וכושר המצאה, ולעבור דרך הבעיה. אין מדריך אשר יכול לתת מענה לכל מצב אפשרי העלול להתעורר.

תושייה היא מערכת אמונות. זהו מצב נפשי. היכולת להתבונן בבעיה, לא משנה כמה היא קשה, ולהאמין שהיא יכולה להיפתר. כאשר אנשים מדברים על מיומנויות בפתרון בעיות, הם מדברים על תושייה.

 

תגיות נושא: 
מאמר מקצועי\פרסומי

הוסף תגובה חדשה

CAPTCHA

משהו קטן לוודא שאינך רובוט. משתמשים רשומים מדלגים

ענה לשאלה / השלם את החסר

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת אביגיל אגלרוב