אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

מרכזיית IP ומהפכת ענן המחשוב


מרכזיית IP ומהפכת ענן המחשוב
מרכזיית IP ומהפכת ענן המחשוב. מקור: 123rf stock

מוקד השרות הטלפוני המסורתי שהיה קיים עד כה במרבית העסקים, מהווה פתרון שמופעל על פלטפורמות יקרות וייחודיות בעלות מרכיבי חומרה ותוכנה ייעודיים ששולבו בארגונים. היום מהווה מהפכת "מחשוב הענן" אפשרות מימוש גם בעולם הטלפוניה.

חבילת שירות אירוח ענן למרכזיית IP מאפשרת גישה במהירות גבוהה לאינטרנט, ביצוע שיחות מקומיות ושיחות חוץ, דואר קולי ומגוון הרחבה של תכונות חיוג מתקדמות בחבילה אחת, במחיר סביר המאפשר לבעל העסק לקחת את השליטה על התקשורת העסקית שלו.

היום ניתן לנהל את מהלכי החברה דרך מערכת הטלפון, ולהוסיף שינויים המקלים את השימוש בממשק האינטרנט. ניתן גם לשמוע הודעות קוליות באופן אוטומטי בזמן נסיעה. היבטים אלו ועוד, אפשריים עם שירות PBX Hosted IP המהפכני. באמצעות שירות זה, שיחות הטלפון מנותבות דרך האינטרנט, באמצעות רשת IP המנוהלת ישירות אל האדם עימו רוצים לתקשר.

שירות הפעלת המרכזייה דרך "אירוח" מתוך "ענן" שירותי טלפוניית ה-IP, מביא לחסכון משמעותי בעלויות הטלפוניה בקרב ארגונים רבים. פלטפורמות IP Centrex כאלו כבר פועלות בקרב ארגונים רבים ומאפשרות אספקת שירות אירוח כחלק ממכלול שירותי הטלפוניה.

שירות זה מהווה שירות משלים לסל שירותי ה-IP Centrex והוא מתוכנן בצורה המתאימה למגוון עסקים, החל מעסק קטן שנזקק למערכת הפצת שיחות בסיסית, הפקת דוחות בסיסיים או ניהול תורים, ועד לארגון גדול ומורכב, הזקוק למרכז שירות ותמיכה בעל יכולות מתקדמות וניתוח ביצועים ודו"חות.

ספק שירות ה-Call Center, בתצורת אירוח ענן, יכול להבטיח לארגונים שימוש בטכנולוגיה מעודכנת ביותר, מתן מענה מתקדם לדרישות, ורמת שירות גבוהה. המערכת מאפשרת גישה לטכנולוגיה חדשנית ללא צורך בהשקעה תקציבית ברכישת חומרה וציוד מרכזיות טלפוניה יקרים לתחזוק. פתרון זה גמיש והוא מאפשר ביצוע התאמות ייחודיות לכל סוגי העסקים, כך שגם עסק קטן יכול ליהנות מהקמת מרכז שירות מתארח.

מרכזיה וירטואלית הפועלת על ענן מחשוב, מתפקדת ללא הגבלות על כמות השלוחות הפנימיות. היא יכולה לכלול עשרה קווי חוץ, ואפשרויות מלאות של מסרונים, UC ופקס, שלוחות חיוג לחו"ל כולל חיבור לסלולר והקלטות, גיבויים והגנות, ניהול ותחזוקה מרחוק. בנוסף, מתחברת המרכזייה לכל סוגי טלפוני IP בעלי תקן.

אם מתלבט בעל העסק בין רכישת מרכזיה מקומית לבין IP-Centrex, או שירותי ענן, מומלץ לבחור מספר שלוחות, בין אם בשלוחות מרוחקות או בעסק עצמו, ולחבר אותן באופן זמני לאחת מהאפשרויות, ואז להחליף למערכת אחרת, על מנת לוודא שכל האפשרויות מוצו.

משוב המשתמשים במערכת המרכזייה יהיה המדד הטוב ביותר לביצוע הערכת הצלחת המערכת. יש להבטיח שטלפוניית הקצה שבידי המשתמשים תהיה ידידותית ותכלול תפריטים בעברית. דבר זה יכול להכריע את ההחלטה באופן ברור, כי משתמשי הקצה אינם יכולים להבחין בין הקשיים שנבעו מטלפוניית קצה שאינה מתאימה, לבין הקשיים שנובעים ממרכזיה שאינה מתאימה לצרכיהם.

רקע ותשובות באדיבות את 1com - מרכזית ip ומרכזיות לעסקים.

מאמר מקצועי\פרסומי

הוסף תגובה חדשה

CAPTCHA

משהו קטן לוודא שאינך רובוט. משתמשים רשומים מדלגים

ענה לשאלה / השלם את החסר

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת מישל רוזנברג