אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

חיות או לא להיות: פרויקט חברתי עידוד אימוץ בעלי חיים


JCDecaux מגייסת את משרדי הפרסום המובילים בישראל לפרויקט חברתי נוסף, עידוד אימוץ בעלי חיים

משרדי הפרסום המובילים בישראל ישתתפו בפרויקט המיוחד של JCDecaux אשר מרחיבה את הפעילות ופונה גם לקהל הרחב באמצעות הרשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם

בסוף המהלך שיעודד אימוץ בעלי חיים יעלה קמפיין "תודה למשתתפים" של  JCDecaux על גבי מתקני החברה  ברחבי תל אביב- יפו

חברת הפרסום העולמית JCDecaux יוצאת בפרויקט חברתי חדש בשיתוף משרדי הפרסום הגדולים בישראל ביניהם: אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO, יהושע TBWA. הנושא שנבחר בהמלצת JCDecaux הינו אימוץ בעלי חיים. בשלב הראשון, תבקש החברה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל להציע את הרעיונות הקריאטיביים ביותר לעידוד אימוץ בעלי חיים.   לאור הצלחת הקמפיין החברתי הקודם , החליטה  גם השנה חברתJCDecaux  לאפשר לקהל הרחב לקחת חלק בפרויקט כך שכל מי שירצה יוכל להציע רעיונות  לעידוד אימוץ בעלי חיים בישראל דרך עמוד פייסבוק ייעודי שהוקם לפרויקט המיוחד. לאחר כחודש ימים תבחר JCDecaux בשיתוף פעולה עם אייס את העבודות המקוריות והמיוחדות ביותר שהתקבלו הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב. אותן עבודות יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו. חשוב לציין כי על גבי הפוסטרים שיוצגו ברחבי העיר, יוטבעו הלוגואים של שלוש עמותות למען בעלי חיים – צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות ו- SOS חיות.

בנוסף לפנייה לקהל הרחב באמצעות הפייסבוק, חברת  JCDecaux החליטה להוסיף שלב נוסף לפעילות ולהרחיב את הפעילות גם לאינסטגרם . החברה תציע לעוברים ושבים להצטלם ליד השלטים של הקמפיין שיעלו על גבי מתקני JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ולהעלות את התמונות לאינסטגרם ולתייגם בלשונית JCDPETS# , במטרה לעורר מודעות  לנושא אימוץ בעלי חיים ומתוך רצון להגביר את החשיפה לנושא. JCDecaux, תדאג להודות לאלו שהעלו את התמונות לאינסטגרם בכך שהן יועלו על גבי מתקני החברה בפוסטר מיוחד שיסכם את התחרות.

פיליפ רו מנכ"ל  JCDecaux  בישראל: "זו השנה השלישית שאנו בוחרים נושא חברתי חשוב ומציעים לשותפנו בעולם הפרסום לקחת חלק. השנה בחרנו להתמקד בנושא אימוץ בעלי חיים  אשר לא זוכה לפרסום ולסיקור הראויים לו עקב מחסור בתקציבים ולעודד את הציבור בישראל לאמץ בעל חיים. אני בטוח שנזכה לראות עבודות מרתקות, מיוחדות ואף משעשעות גם השנה ואני שמח לרתום את החברה לנושא חשוב זה".

בכל שנה מקדמת חברת JCDecaux קמפיין חברתי עם משרדי הפרסום המובילים בישראל כגון  גיתם BBDO, יהושע TBWA, אדלר חומסקי & ורשבסקי, וR&Y ישראל לקידום נושאים חברתיים שונים. בשנה הראשונה, יזמה החברה פרויקט רחב למען איכות הסביבה שזכה להצלחה בקרב משרדי הפרסום ובשנה השנייה קידמה החברה שיתוף פעולה נוסף עם משרדי הפרסום לקידום נושא חשוב נוסף- זהירות בדרכים. 

משרד יחסי ציבור שולח: 
מאמר מקצועי\פרסומי

הוסף תגובה חדשה

CAPTCHA

משהו קטן לוודא שאינך רובוט. משתמשים רשומים מדלגים

ענה לשאלה / השלם את החסר

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת הדר דניאל