אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג!


 לראשונה בישראל- תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג!

 חברת JCDecaux מעלה קמפיין מיוחד עבור  KEDS KIDS לרגל השקת הקולקציה החדשה

 במסגרת הקמפיין החדש, 3 תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה של  המותג והעוברים והשבים יוכלו לדפדף בקטלוג!

עלות ההשקעה בקמפיין הינה רבע מיליון שקלים

חברת JCDecaux ממשיכה להפתיע ויוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור רשת אופנת הילדים המובילה בישראל KEDS KIDS.  במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה.  החברה תרחיב את פני הפרסום של  התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג.  הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג.  ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים.

הקמפיין הייחודי יעלה על גבי 200 פני פרסום במתקני החברה -  כולל 3 תחנות אוטובוס שיהפכו לקטלוג המציג את הקולקציה החדשה, שלוש התחנות  ימותגו באופן מלא באווירת המותג. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנות נבחרו בחברת KEDS KIDS בשיתוף עם חברת  JCDecaux.

לאור מגוון הדגמים הרחב שמציגה חברת KEDS KIDS העונה ובשל העובדה כי הצרכנים כיום מודעים יותר לאופנה וסטיילינג, בחרו בחברה לצאת העונה בקמפיין שמאפשר לצרכנים לבחור את הסטייל הייחודי המאפיין אותם.  האמירה המרכזית של הקמפיין תהיה : WHAT'S YOUR STYLE ? כאשר הקטלוג בתחנות האוטובוס יאפשר לכל צרכן העובר בסמוך לתחנה לדפדף בפני הפרסום שנוספו לתחנה ולהיחשף  - לקולקציה של KEDS KIDS המאפשרת  לכל אחד למצוא את הסטייל שלו. בקולקציה החדשה יחולקו הדגמים השונים למספר קטגוריות עיקריות בהתאם לטרנדים העכשוויים:  SMART STYLE, SURF STYLE, ROCK STYLE, VINTAGE STYLE, .STREET STYLE.        

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: "בעקבות השקת קולקציית הקיץ החדשה של KEDS KIDS  נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל.  הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות חדשני המביא את המותג אל הלקוחות ביחד עם הקטלוג החדש והמרהיב של החברה אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי העיר.  זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים אשר מוציאים זאת אל הפועל ומחברים בין הלקוחות לאופנה בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית שיש".

אורן חורב סמנכ"ל לירם אקסלוסיב-בעלת רשת KEDS KIDS: "מבחינתנו החיבור של המותג KEDS KIDS  ביחד עם חברת JCDecaux הוא טבעי. אנחנו  מהמותגים המובילים בתחום אופנת בגדי הילדים בישראל ו- JCDecaux היא החברה המובילה בתחום פרסום החוצות בעולם.
אנחנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל שמעלה קטלוג הניתן לדפדוף על פני תחנות אוטובוס ולהוביל פרסום חדשני המזמין את הקהל הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין הפרסומי." 

משרד יחסי ציבור שולח: 

הוסף תגובה חדשה

CAPTCHA

משהו קטן לוודא שאינך רובוט. משתמשים רשומים מדלגים

ענה לשאלה / השלם את החסר

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת אורן כוכבי