אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

יתרונות מרכזיית IP בהשוואה למרכזיית TDM


עיקר ייחודה של מרכזיית IP היא שירות טלפוניה המנוהל מרחוק, והמהווה התפתחות של ספקי התקשורת בהשוואה למרכזיות המיושנות. זהו שירות מבוסס תוכנה עם מתגים קטנים עד בינוניים, המספקים שירותי טלפוניה לעסקים.

מרכזיית IP קיימת כבר מעל עשר שנים, כאשר מחירה יורד משנה לשנה והטכנולוגיה שלה מתעדכנת ומשתפרת כל הזמן. יחס העלות של מרכזיית IP מול מרכזיית TDM רגילה הוא יחסית גבוה, אך הפער מצטמצם והולך, וארגונים בוחרים לשדרג את מערכת הטלפוניה שלהם ועוברים ממרכזיית TDM מיושנת למרכזיית IP מתקדמת.

מרכזיית IP תומכת בכל ההיבטים הבסיסיים הקיימים במרכזיית TDM רגילה. ההבדל ביניהן הוא בדרך בה עובר המידע בין מכשיר הטלפון.

כל השלוחות במרכזיית IP תומכות בתכונות הייחודיות למרכזיות IP, כגון ניהול שלוחות מתקדם, המוביל לצמיחת הארגון.

באמצעות שדרוג תוכנת מרכזיית TDM רגילה והוספת כרטיס חיבור לרשת, ניתן לחבר טלפוני IP ולחבר בין המרכזיות באמצעות IP.

על מנת להחליט אם על הארגון לעבור לטכנולוגיית IP, יש לקחת בחשבון כשיקול עיקרי את מרכיב היעילות העסקית לצד החיסכון בעלויות התפעול. באמצעות ניתוח היחס העלות לעומת התועלת, ניתן להגיע להחלטה הנכונה בקלות. יש לערוך את ההשוואה תוך התחשבות בעלות אחזקת המערכת הקיימת היום בבית העסק. בחינת כל הנתונים תסייע לבעל העסק להגיע להחלטה.

מרבית בתי העסק מוצאים את תהליך המעבר למערכות IP כמוכיח את עצמו. הטכנולוגיה של מרכזיות IP מעניקות יתרון מוכח ואמיתי לבית העסק בהשוואה לשימוש במרכזיית TDM רגילה. בנוסף, למרכזיות IP קיימים שימושים חשובים, כגון פרוטוקול תקשורת אחיד בעזרתו ניתן יהיה לבצע שיחה בין מרכזיות IP מארגונים שונים על תשתיות IP באפס עלויות. יתרון זה מביא לקריסת ספקי התקשורת הרגילים ומגדיל את נתח השוק של ספקי האינטרנט.

מדובר במרכזייה מתקדמת וחכמה בטכנולוגיית IP, אשר מהווה תחליף מלא למרכזייה הרגילה בארגון, ומקנה יעילות עסקית שלא היתה בעבר. שימוש במרכזיית IP מבטיח עדכונים טכנולוגיים תמידים, לצד מגוון תכונות מותאמות לדרישות ההתפתחות של הארגון, בעלות חודשית קבועה.

מרכזיית IP היא מרכזייה מתקדמת המאפשרת ביצוע שיחת טלפון רב קווי או שיחת וידיאו, והשכלול שלה לעומת מרכזיית TDM מתמקד ביכולת הממשק של מרכזיית IP אל שרתי המחשב המרכזיים של הארגון והיכולת לאפשר לבעלי מכשירי קצה המקושרים למרכזיה, להתחבר גם אל מחשבי הארגון ולעבוד בהם, תוך הקפדה על כל דרישות האבטחה של עבודה מרחוק ויישום הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום

פתרונות מבוססי IP מסייעים לארגונים לנצל את הטכנולוגיות החדשות ובעיקר חוסכות בעלוות. ארכיטקטורות IP הן אידיאליות עבור תמיכה באתר יחיד, תצורות תקשורת ניתוב מרוחקות ומרכזי קשר וירטואליים.

טלפוניית IP מאפשרת לחברות לאחד את תעבורת הקול והנתונים על רשת הנתונים. המשתמשים מקבלים את יתרונות מרכזיית ה-IP,תוך שמירה על כל התכונות והיישומים לניתוב, לדיווח ולתפוקה הרגילים שהיו במרכזיו TDM.

תגיות נושא: 
מאמר מקצועי\פרסומי

Add new comment

CAPTCHA

This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Fill in the blank.

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת אבישי חאליסי

.