אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

וויטמינים


תוסף תזונה

פרוביוטיקה, תעשו משהו טוב לבריאות שלכם

אין שטח אפור בכל מה שנוגע לפרוביוטיקה ולבריאות שלנו. ויותר ויותר מחקרים מדגימים את ההשפעה החיובית של הוספת פרוביוטיקה, החיזוק שלו זוכה המערכת החיסונית שלנו הוא דוגמה נהדרת לכך.

חשיבות צריכת התוספים

סידן וויטמין D

כמות הסידן לה זקוק אדם באמצעות צריכתו כתוסף, תלויה בכמות הסידן אותה הוא מקבל מהתזונה. מומלץ לצרוך באמצעות תזונה את כמות הסידן היומית המומלצת, הנקבעת לאחר התייעצות עם הרופא, ולהשלים באמצעות תוספים, ורק במידת הצורך, על מנת לפצות כל מחסור.

ארץ זבת חלב, דבש...וקלוריות

בחג השבועות נוהגים לאכול שלל מאכלי חלב החל מגבינות שונות ומגוונות וכלה במיני מאפים, עוגות וקינוחים. לחלב ומוצריו תרומה רבה לגופנו ובריאותנו - תכולת הסידן הגבוהה בחלב חיונית בכל גיל, החל מגדילה תקינה בילדים ועד למניעת אוסטיאפרוזיס במבוגרים. עם זאת, אף על פי שנדמה לנו לפעמים שארוחה חלבית היא קלה יותר מארוחה בשרית ולכן גם דלה יותר בקלוריות, לא כך הדבר.

הנצפים ביותר