אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

סטנדים


מתקן תצוגה - תיבת פרספקס מוארת

מתקני תצוגה: אתגרים בעיצוב ותכנון

בפני בעלי המקצוע המתכננים, בונים ומעצבים מתקני תצוגה – ניצבים אתגרים רבים. לעתים הם כרוכים בצרכים המיוחדים של המוצר, גודל המוצר אם קטן מידי (יהלום) או מוצר שהוא גדול מידי (מכונית) החומר ממנו הוא עשוי, ולעתים האתגר נובע מהמקום בו מתקן התצוגה מוצב

מתקן לעודף

קידום מכירות באמצעות מתקני תצוגה

אין טוב ממראה עיניים וזהו המקרה ככל שהדבר נוגע למתקני תצוגה לחנויות על סוגיהם. החכמה היא למצוא את השילוב המנצח בין עיצוב לנוחות. עיצוב שיתפוס את העין, שיותיר רושם ובהתקרב הצרכן אל הדוכן, גם יהיה נוח ומזמין. נוח למוכר, ומזמין את הלקוח. לשם כך, צריך לעתים לחשוב מחוץ לקופסא, אבל לא בהכרח להתחכם, אלא פשוט להיות קצת יותר מקוריים וקצת פחות בנאליים.

לוחות גיר כמתקן תצוגה לעסקים

לוחות הגיר הינם אמצעי לשיווק ופרסום בעבור בתי עסק רבים דוגמת בתי קפה, מסעדות, קיוסקים, חנויות בגדים, רשתות קמעונאיות, בתי ספר, כיתות לימוד ובעצם לכל מי שמעוניין לכתוב בגיר לבן או בגיר צבעוני. לוחות הגיר עשויים מבד אוקומה וצבועים לרוב בצבעי ירוק או שחור ואותם ניתן להשיג במידות וברמות איבזור שונות. הלוחות משמשים להבלטת טקסט או תמונה המצויירת באמצעות גירים וכך יכול מורה בכיתה להבליט משפט חשוב או לכתוב נתונים על הלוח בעוד חנויות ומסעדות ישתמשו בלוח על מנת להבליט מבצע מסוים, לקדם מכירות, לעניין בתפריט היומי או במבצע יומי ועוד.

עיבוד פרספקס

תכונותיו של הפרספקס מאפשרות עיבוד נוח וקל יחסית, עובדה שהפכה אותו לחומר גלם פופולארי ביותר בתחום ייצור מתקני התצוגה. מורכבותם של העיצובים המודרניים לסטנדים ומתקני תצוגה למוצרים ביחד עם מגבלות תקציביות למימון מתקנים אלו, הפך את הזכוכית האקרילית לאופציית השימוש היחידה כמעט בתחום זה.

אביזרים לקידום מכירות

טכניקות רבות התפתחו בשנים האחרונות לצוד את עיניו ותשומת ליבו של הלקוח למוצרים בנקודות המכירה. תורה שלמה פותחה ונכתבה סביב נושא זה ונלמדת כיום בחוגי האקדמיה המתמחים בשיווק וקידום מכירות של מוצרים.

הנצפים ביותר