אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

מיתוג


כיצד להקים עסק: צעד אחר צעד

כיצד להקים עסק: צעד אחר צעד

אז החלטת להקים עסק משלך? אתה לא לבד. כמעט אחד מכל שני אנשים מעוניינים להפוך ליזמים. ניהול עסק כרוך באתגרים, אך להיות הבוס של עצמך, ולעשות את מה שאתה אוהב, מוביל לסיפוק עצמי מתגמל ביותר. מדריך זה ינחה אותך בכל מה שאתה צריך לדעת, צעד אחר צעד, משלב הרעיון ועד לבניית המותג.

יתרונות הזכיינות של רשתות בתי קפה

יתרונות הזכיינות של רשתות בתי קפה

מהם היתרונות של זכיינות רשתות בתי קפה בישראל ובכלל, כיצד פועל המנגנון ומה מרוויח ממנו כל אחד מהצדדים? על כך ננסה לענות במאמר זה.

מיתוג ערים: כפר סבא

מיתוג ערים: כפר סבא

העיר כפר סבא הוקמה על ידי קבוצת יזמים יהודים תושבי פתח תקווה. 1903 אמנם נחשבת שנת ההקמה של כפר סבא (שהוצגה לראשונה כמושבת בת של פתח תקווה) אך היא הפכה ליישוב קבע בשנת 1913, ורק בשנת 1962 שודרג מעמדה למעמד עיר ונבחר ראש העיר הראשון- מרדכי סורקיס (אתר עיריית כפר סבא). במהלך השנים הלכה כפר סבא והתחזקה. שנות השישים היו בסימן התחזקות שני תהליכים מרכזיים בעיר: הראשון, הפיכתה של כפר סבא לעיר מרכזית בשרון מבחינת מוסדות הציבור והמדינה שפעלו בה כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי, משטרת ישראל, בית החולים מאיר ועוד.

מיתוג ערים: רקע תיאורטי

מיתוג ערים: רקע תיאורטי

בתקופתנו המהפכה הטכנולוגיה התקשורתית בשיאה. הנגישות למידע היא נחלתם של רבים מאוכלוסיית העולם ולכן הצורך למתג את המקום כישוב חזק, מבוסס ומתקדם, באופן שימשוך אוכלוסיות חזקות וקהלי יעד, הפך חשוב למקומות רבים. בקרב המקומות הללו נמצאות גם רשויות מקומיות וערים רבות. העיר כפר סבא עברה בשנים האחרונות תהליך חשוב אשר מיקם אותה באחד המקומות הראשונים בקטגוריית הקיימות (המקום השלישי). התהליך גרם לעיר להתפתח מהבחינה התעשייתית והיא השכילה לפתח איזור תעשייה המושך אליך חברות ישראליות ובין לאומיות רבות .

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול, שנערך השבוע במכון לנדר בירושלים, לימד עשרות אנשי עסקים את סודות השיווק בפייסבוק. כן. בפייסבוק. הכלי החברתי הזה, שלוקח כמה שעות מהיום שלך, יכול גם להחזיר. הכנס נערך בחסות 'מתוקתקים, מכללה לשיווק באינטרנט'. מכללה שהוקמה בחסות מרכז אקדמי לנדר, עיתון 'כל העיר' ואריה חכים, יועץ למיתוג חברות ועסקים. אם הפייסבוק מאכלס יותר משלוש מיליון משתמשים פעילים בארץ, טיפשי לא לנצל אותו גם לעסקים. הדרך בה עובד הפייסבוק, מקנה לאנשי עסקים את האפשרות להתקרב אל הלקוח הפוטנציאלי שלו.

רק המעזים במיתוג, מצליחים

בעולם שבו התחרות העסקית היא שגרת יום יום, מחויבים המנהלים לסגל לעצמם שיטת שיווק חדשנית. מיתוג עסקי נכון מהווה את התשובה המרכזית לשינויים שמתרחשים בתוך העסק ובסביבתו. מתחרים שונים נכנסים לתחום שלך, ולך לא נותר אלא למקד את העשייה העסקית השיווקית שלך במיתוג. מותג מצליח הוא מותג שונה. משהו שמקנה ייחוד וזהות אחרת לעסק. אלא שזה לא פשוט בכלל, לבדל את העסק שלך מבין עשרות או מאות עסקים אחרים. עסק של מכונות כביסה, לדוגמא. כמה עסקים דומים יש? איך ידע קהל הצרכנים לבחור דווקא בך?

מתקן תצוגה - תיבת פרספקס מוארת

מתקני תצוגה: אתגרים בעיצוב ותכנון

בפני בעלי המקצוע המתכננים, בונים ומעצבים מתקני תצוגה – ניצבים אתגרים רבים. לעתים הם כרוכים בצרכים המיוחדים של המוצר, גודל המוצר אם קטן מידי (יהלום) או מוצר שהוא גדול מידי (מכונית) החומר ממנו הוא עשוי, ולעתים האתגר נובע מהמקום בו מתקן התצוגה מוצב

מתקן לעודף

קידום מכירות באמצעות מתקני תצוגה

אין טוב ממראה עיניים וזהו המקרה ככל שהדבר נוגע למתקני תצוגה לחנויות על סוגיהם. החכמה היא למצוא את השילוב המנצח בין עיצוב לנוחות. עיצוב שיתפוס את העין, שיותיר רושם ובהתקרב הצרכן אל הדוכן, גם יהיה נוח ומזמין. נוח למוכר, ומזמין את הלקוח. לשם כך, צריך לעתים לחשוב מחוץ לקופסא, אבל לא בהכרח להתחכם, אלא פשוט להיות קצת יותר מקוריים וקצת פחות בנאליים.

מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט

במהלך חודש יוני תחל חברת ביופט בהשקת מיתוג חדש למוצרי לה קט. המיתוג כולל רענון לוגו, רענון מראה האריזות וכן תוספת פונקציונאלית מיוחדת למוצרי הסדרה המובילים – חמוציות – הידועות כתורמות לשמירה על מערכת השתן. דלקות במערכת השתן הנן אחת מהבעיות הרווחות ביותר בקרב חתולים.

שילוט פנים ככלי למיתוג העסק

שילוט פנים בבנייני משרדים, במרכזי קניות ובקניונים ובמבנים ציבוריים הינו איבזור חיוני הנועד לשרת מספר מטרות עיקריות. ראשית, שילוט פנים נועד ליצור ולהבטיח אחידות בכל הקשור למיתוג של העסק. שפה מותגית קבועה תעביר אינפורמציה בצורה מסודרת ותמשוך את תשומת ליבו של המבקר במתקן או הצרכן לכיוונים הרצויים לבעל העסק

אביזרים לקידום מכירות

טכניקות רבות התפתחו בשנים האחרונות לצוד את עיניו ותשומת ליבו של הלקוח למוצרים בנקודות המכירה. תורה שלמה פותחה ונכתבה סביב נושא זה ונלמדת כיום בחוגי האקדמיה המתמחים בשיווק וקידום מכירות של מוצרים.

טוב שם משמן טוב או איך למתג עורכי דין

בישראל ישנם היום כ 35,000 עורכי דין המתמחים בתחומי המשפט השונים.

היום, אנו עדים לתופעה רחבה, בעיקר בקרב עורכי-דין צעירים אך גם בקרב הוותיקים שמצהירים כי הם "מתמחים בכל תחומי המשפט..."

אכן, התחרות על כל תיק גוברת, יד ביד עם הצפת השוק, המצוקה מביאה עורכי דין רבים לרוץ אחרי כל תיק, ללא קשר למידת המקצועיות והניסיון האישי בתחום.

עורך דין לענייני משפחה ישמח לקבל תיק מסחרי, עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית יקבל לידיו את הייצוג בתיק מהתחום המנהלי. החוק וכללי לשכת עורכי הדין אינם מגבילים עורך דין לעסוק רק בתחום התמחותו ופותחים למעשה פתח לתופעה זו.

ראיון עם הפרסומאי שמואל ורשבסקי מחבר הספר ללכת עם לוגו

לא מדובר בעוד ספר על עיצוב ופרסום. ככל שאתה ממשיך בקריאת הספר המרתק "ללכת עם הלוגו" אתה רואה את החזון שמעבר לשורות: מחבר הספר, שמואל ורשבסקי, מאיר את הדרך לעיצוב המותג מחדש ומציג ראייה מחודשת של הלוגו.

הנצפים ביותר