אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

קידום מכירות


איך ליצור מרחב תצוגה במשרד המכירות

איך ליצור מרחב תצוגה במשרד המכירות

יצירת מרחב תצוגה נכון זה עניין שמצריך לא מעט מחשבה. יש אנשים שיקחו מעצב פנים מומחה במיתוג שייצור להם את המרחב המושלם ואת התצוגה הכי נכונה עבור המוצרים שלהם. יש כאלו שיזמינו במיוחד מתקני תצוגה בעיצוב אישי ויש כאלו שיעדיפו לרכוש רהיטי תצוגה מוכנים. הכל אפשרי והכל יכול להיות נכון. מה חשוב להצלחת התצוגה ועל מה כדאי לוותר? כמה טיפים חשובים.

טיפים לעיצוב מסעדות ובתי קפה

טיפים לעיצוב מסעדות ובתי קפה

בתור מעצב פנים אני נפגשת לא מעט פעמים עם לקוחות ששואלים אותי כיצד להוסיף ולהטיב את מראה המסעדה או בית הקפה בלי להיכנס להוצאות גבוהות. ישנם כמה דברים קטנים ופשוטים שאפשר לעשות כדי להפוך את המסעדה או את בית הקפה שלכם למזמינים יותר בלי להוציא הון תועפות על שיפוץ כולל שכולנו יודעים איך אנחנו נכנסים אליו אבל לא בטוחים איך נצא ממנו. ריכזתי עבורכם כמה טיפים מתוך הניסיון שלי בעיצוב שיוכלו להפוך את העסק שלכם לקצת יותר ידידותי, ללקוחות הקיימים ולאלו שחולפים ליד ויהפכו ללקוחות קבועים.

מהי תושיה?

מהי תושיה?

תושייה היא היכולת למצוא את הדרך על מנת להשיג את המטרה או לבצע אותה. זה נכון במיוחד כאשר המטרה קשה להשגה וכאשר הא חסרת כיוון נתון. תושייה היא היכולת לחשוב באופן יצירתי, על מנת ליצור רעיונות ולזהות חלופות. תושייה היא גם דמיון, היכולת לדמיין כיצד ניתן להשיג משהו כאשר אין מאומה מלבד החזון. על מנת להיות בעל תושייה, נדרשת משמעת עצמית ורצון ברזל. ראשית, משמעת עצמית מאפשרת את האמונה כי יש דרך להשיג את התוצאה

מתקן לעודף

קידום מכירות באמצעות מתקני תצוגה

אין טוב ממראה עיניים וזהו המקרה ככל שהדבר נוגע למתקני תצוגה לחנויות על סוגיהם. החכמה היא למצוא את השילוב המנצח בין עיצוב לנוחות. עיצוב שיתפוס את העין, שיותיר רושם ובהתקרב הצרכן אל הדוכן, גם יהיה נוח ומזמין. נוח למוכר, ומזמין את הלקוח. לשם כך, צריך לעתים לחשוב מחוץ לקופסא, אבל לא בהכרח להתחכם, אלא פשוט להיות קצת יותר מקוריים וקצת פחות בנאליים.

שילוט פנים ככלי למיתוג העסק

שילוט פנים בבנייני משרדים, במרכזי קניות ובקניונים ובמבנים ציבוריים הינו איבזור חיוני הנועד לשרת מספר מטרות עיקריות. ראשית, שילוט פנים נועד ליצור ולהבטיח אחידות בכל הקשור למיתוג של העסק. שפה מותגית קבועה תעביר אינפורמציה בצורה מסודרת ותמשוך את תשומת ליבו של המבקר במתקן או הצרכן לכיוונים הרצויים לבעל העסק

אביזרים לקידום מכירות

טכניקות רבות התפתחו בשנים האחרונות לצוד את עיניו ותשומת ליבו של הלקוח למוצרים בנקודות המכירה. תורה שלמה פותחה ונכתבה סביב נושא זה ונלמדת כיום בחוגי האקדמיה המתמחים בשיווק וקידום מכירות של מוצרים.

הנצפים ביותר