אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

צרכנות


פרגולה

פרגולות אלומיניום, הבחירה האולטימטיבית של אדריכלים ומעצבים

החיים של אדריכלים ומעצבי פנים אמנם מרתקים ומעניינים, הם בכל יום בונים ומעצבים משהו חדש ורענן, אך הם גם מאתגרים: הם צריכים להיות מעודכנים כל העת באופנות החדשות ובטרנדים הלוהטים והם תמיד מחפשים דברים חדשים. 
בשל כך, כאשר אדריכלים ומעצבי פנים מוצאים מוצר או רהיט דינאמי ומודולרי שיכול להשתנות מהותית במינימום השקעה, הם אוחזים בו חזק ולא ממהרים לעזוב. דוגמה נהדרת לכך הן פרגולות אלומיניום. מבולבלים? אל דאגה, מיד אסביר.
פרגולות אלומיניום הן מוצר ידוע ומוכר והוא הבחירה הראשונה של ישראלים רבים בבואם לחפש פתרונות הצללה לגינה או לשטחים פתוחים.

מוניות: הרגולטור, תחנת המוניות, הנהג והצרכן

ענף המוניות מורכב, טעון, ומושפע משחקנים ובעלי עניין רבים. בתוך מרק העניינים הסמיך והחם נראה כי עניינם של נהגי המוניות ושל הציבור הרחב מוקרב לעיתים על מזבח גורמי תיווך וניהול הבוחשים בקדירה.

פיקוח על מחירים

כולנו מכירים את הטענה הרווחת ש"נערי האוצר" מנהלים את המדינה. איך יתכן שחבורה של כלכלנים צעירים יידעו יותר טוב מכולם מה הציבור צריך? איך זה אפשרי שברוב חוצפתם הם מורידים את פיקוח המחירים על מוצרי בסיס, ובכך גורמים לקפיצה במחירים ופגיעה קשה בגמלאים ובנכים?

צרכנות והרגלי נסיעה

על פי מחקר שנערך על ידי ברנט זנוביה מאוניברסיטת פורטלנד באורגון בחירת אופני נסיעה מושפעת משיקול דעת קר ומגורמים פסיכולוגיים.

הנוסע הגמיש, האדיש והכביש

ערכים, תרבויות, מסורות והשפעות חברתיות קובעים את סגנון החיים של משקי בית. משקי בית בכלל, ומשקים צרכניים במיוחד, מקבלים באופן שגרתי החלטות רבות המעניקות העדפות למצרכים מסוימים ומגלים אדישות לאחרים. כך לדוגמא, בתקציבים של משקי בית ניתן לגלות המרה של הוצאות מזון, בהוצאות חינוך ובריאות, או הוצאות חינוך בהוצאות בילוי ובידור, ולהפך.

הנצפים ביותר