אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

שיווק


גוגל

קידום אתרים בחו"ל: העסקים של סחבק חובקים עולם!

אחרי ההצלחה המסחררת של האתר שלי כאן בישראל, החלטתי להרחיב את העסקים שלי אל מעבר לים. הרמתי אתר אינטרנט חדש לחלוטין ללקוחות שיגיעו מחו"ל, עם חנות מקוונת יפה, השקעתי בעיצוב ובתרגום (לוקליזציה), הגדלתי את המלאי בחנות והייתי בטוח שכמו שהצלחתי לקדם בעצמי את האתר שלי כאן ב- co.il כך גם אצליח ב- .com
עשיתי מה שכל מקדם אתרים חובבני עושה כדי לקדם את האתר שלי בחו"ל. בהתחלה הייתי אופטימי – "אם סחבק הצליח בישראל, סחבק יכול להצליח בכל העולם" חשבתי לעצמי. אוי, כמה שאני טעיתי!!! די מהר (שלושה חודשים לערך) הבנתי שסחבק אולי כריש בישראל, אבל בעולם – סחבק בקושי דג בורי.

שמחה ליבוביץ: מנהיגות בלב המדבר

שמחה ליבוביץ: מנהיגות בלב המדבר

שיחה עם ד"ר שמחה ליבוביץ על מנהיגות כמודל לחיקוי, על הדרך לאיכות שירות – ועל העצמת עובדים בנוסח משימות "הישרדות". סיפור על סדנאות שיווק בלב המדבר, איך לוקחים מזה 'צידה לדרך' לאתגרים לעתיד. משך שנים היה שמו של ד"ר שמחה ליבוביץ מוכר, כמי שכיהן בתפקיד מנהל המרכז למנהיגות נאות קדומים. שמעתי פעם את דבריו – ושמתי לב שטרח לשוב למשוואה מאד מיוחדת. בדבריו הצביע ד"ר ליבוביץ על הקשר בין שלושת הקודקודים: איכות – מחיר – שירות. ד"ר שמחה אסף ליבוביץ הוא שם דבר בנושאים שקשורים בייעוץ ובהובלה של תכניות למנהיגות, לניהול, לפיקוד.

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול, שנערך השבוע במכון לנדר בירושלים, לימד עשרות אנשי עסקים את סודות השיווק בפייסבוק. כן. בפייסבוק. הכלי החברתי הזה, שלוקח כמה שעות מהיום שלך, יכול גם להחזיר. הכנס נערך בחסות 'מתוקתקים, מכללה לשיווק באינטרנט'. מכללה שהוקמה בחסות מרכז אקדמי לנדר, עיתון 'כל העיר' ואריה חכים, יועץ למיתוג חברות ועסקים. אם הפייסבוק מאכלס יותר משלוש מיליון משתמשים פעילים בארץ, טיפשי לא לנצל אותו גם לעסקים. הדרך בה עובד הפייסבוק, מקנה לאנשי עסקים את האפשרות להתקרב אל הלקוח הפוטנציאלי שלו.

רק המעזים במיתוג, מצליחים

בעולם שבו התחרות העסקית היא שגרת יום יום, מחויבים המנהלים לסגל לעצמם שיטת שיווק חדשנית. מיתוג עסקי נכון מהווה את התשובה המרכזית לשינויים שמתרחשים בתוך העסק ובסביבתו. מתחרים שונים נכנסים לתחום שלך, ולך לא נותר אלא למקד את העשייה העסקית השיווקית שלך במיתוג. מותג מצליח הוא מותג שונה. משהו שמקנה ייחוד וזהות אחרת לעסק. אלא שזה לא פשוט בכלל, לבדל את העסק שלך מבין עשרות או מאות עסקים אחרים. עסק של מכונות כביסה, לדוגמא. כמה עסקים דומים יש? איך ידע קהל הצרכנים לבחור דווקא בך?

תרבות הלייק

תרבות הלייק

בעידן האינטרנט, חגיגת הפרסומות מרקיעה שחקים. העולם הוירטואלי השאיר מעט מאוד מקום למציאות, והכול, כולל הכול, אפשרי. אין לכם בית שאתם יכולים למכור כדי לממן פרסומת בטלוויזיה? אין בעיה. אנשים ממילא עברו לגור בתוך המחשבים שלהם. דברו אליהם במדיה שהם מבינים.

קווים לאנטומיה של תקשורת בשיווק ההון הגדול

שיווק עצמי באמצעות שווק הון, פוליטיקה שחיתות, ורכילות הוא כיום חלק בלתי נפרד מן העיתונות. מבחינה זאת אין כול הבדל בין צהובונים לבין מגזין יוקרתי כמו ד' מקרקר שהוא המקדש הפופולארי ביותר לסגידה לממון. הפרסום הוא גם המוליך וגם המסר. שני שערים לכוהנים הגדולים של שועי ממון ועוצמה אלה. החלק העסקי שבו חוגג פולחן העושר ואלה שעומדים במרכזו, שהם קומץ קטן והחלק האישי, כלומר החשיפתי, הצד האינטימי כביכול של אותם עתירי ממון והפוליטיקאים שאוהבים לגעת בכנף בגדיהם.הזרקור הזה לא מאיר את ה"פוּאֶבלות" של ישראל. מה שזה נותן למדיה ולאח"מים אלה –זה ברור, אבל מה זה אומר לנו הקוראים.

הנצפים ביותר