אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

פרסום


גוגל

קידום אתרים בחו"ל: העסקים של סחבק חובקים עולם!

אחרי ההצלחה המסחררת של האתר שלי כאן בישראל, החלטתי להרחיב את העסקים שלי אל מעבר לים. הרמתי אתר אינטרנט חדש לחלוטין ללקוחות שיגיעו מחו"ל, עם חנות מקוונת יפה, השקעתי בעיצוב ובתרגום (לוקליזציה), הגדלתי את המלאי בחנות והייתי בטוח שכמו שהצלחתי לקדם בעצמי את האתר שלי כאן ב- co.il כך גם אצליח ב- .com
עשיתי מה שכל מקדם אתרים חובבני עושה כדי לקדם את האתר שלי בחו"ל. בהתחלה הייתי אופטימי – "אם סחבק הצליח בישראל, סחבק יכול להצליח בכל העולם" חשבתי לעצמי. אוי, כמה שאני טעיתי!!! די מהר (שלושה חודשים לערך) הבנתי שסחבק אולי כריש בישראל, אבל בעולם – סחבק בקושי דג בורי.

אניית הקרב פוטיומקין 1925

פרופגנדה קולנועית ופרסום

לא הרבה אחרי שהומצא הקולנוע בסוף המאה התשע עשרה, מישהו כבר הבין שלמדיה החדשה, או יש לומר האמנות השביעית, יש כוח עצום לחולל מהפכה בנפש האדם במחשבתו ובעמדותיו. לסרטי התעמולה שמומנו על ידי משטרים אפלים, יש באופן פרדוקסאלי מקום של כבוד בתולדות הקולנוע והתפתחותו.

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול – בחסות מתוקתקים

כנס הפייסבוק הגדול, שנערך השבוע במכון לנדר בירושלים, לימד עשרות אנשי עסקים את סודות השיווק בפייסבוק. כן. בפייסבוק. הכלי החברתי הזה, שלוקח כמה שעות מהיום שלך, יכול גם להחזיר. הכנס נערך בחסות 'מתוקתקים, מכללה לשיווק באינטרנט'. מכללה שהוקמה בחסות מרכז אקדמי לנדר, עיתון 'כל העיר' ואריה חכים, יועץ למיתוג חברות ועסקים. אם הפייסבוק מאכלס יותר משלוש מיליון משתמשים פעילים בארץ, טיפשי לא לנצל אותו גם לעסקים. הדרך בה עובד הפייסבוק, מקנה לאנשי עסקים את האפשרות להתקרב אל הלקוח הפוטנציאלי שלו.

תרבות הלייק

תרבות הלייק

בעידן האינטרנט, חגיגת הפרסומות מרקיעה שחקים. העולם הוירטואלי השאיר מעט מאוד מקום למציאות, והכול, כולל הכול, אפשרי. אין לכם בית שאתם יכולים למכור כדי לממן פרסומת בטלוויזיה? אין בעיה. אנשים ממילא עברו לגור בתוך המחשבים שלהם. דברו אליהם במדיה שהם מבינים.

בענין הצעות פרסום מכשילות, באתר אינטרנט

חברה אוסטרית בשם Construct Data Verlag AG הצליחה לרמות עשרות חברות ישראליות בשיטת דיוור ישיר הפועלת כ"עוקץ" בנושא פרסום, באמצעות אתר אינטרנט בשם

הנצפים ביותר