אימגו מגזין מאמרים

כתב עת בנושאי תרבות ותוכן

הרעש שאחרי הסערה: שיא במספר תקלות הרכב


תאריך פרסום קודם: 
16/12/2010
מחבר: 
אורן לוי

הרעש שאחרי הסערה: שיא במספר תקלות הרכב

חברת פמי פרימיום, המספקת שירותים שונים בתחום הרכב והבית, מדווחת על עליות של למעלה מ-100% בתקלות הרכבים, מוצרי החשמל והצנרת בבתים.

הסערה שהחלה במוצ"ש הסתיימה אך הטיפול בנזקים שגרמה נמצא בעיצומו. הרוח החזקה, הגשמים הרבים והפסקות החשמל גרמו נזקים רבים ואיתם מיהרו להגיע הטלפונים למוקדי השירות של חברות השירותים.

מחברת פמי פרימיום, הנותנת שירותים לחברות הביטוח בתחומי הבריאות, רכב, בית ומוצרי חשמל נמסר כי מספר הקריאות למוקדי השירות השונים שלה בשני ימי הסופה, היה גבוה משמעותית והציג עלייה של 100%-190% מהממוצע.

בתחום מוצרי החשמל נרשמה העלייה החדה ביותר בקריאות שירות בעקבות מוצרי חשמל שהתקלקלו, עם 222 קריאות שירות ביום ראשון ו-252 קריאות ביום שני, לעומת ממוצע של 87 קריאות בימי החורף. תקלות המזגנים היו הנפוצות ביותר ולאחריהן תקלות במקררים ומכונות כביסה.

בתחום שירותי הרכב נשבר שיא במספר קריאות השירות בחברה, עם 990 קריאות שירות ביום שני בלבד, 120% מהממוצע בימי החורף. ביומיים בלבד נרשמו 1,860 קריאות שירות, 15% מסך כמות הקריאות בחודש ממוצע, כ-120 מהן בשל תאונות ויותר משליש מהן בטענה שהרכב לא מניע.

בתחום שירותי הצנרת, נרשמה גם כן עלייה חדה של בין 80% ל-100% בקריאות שירות לתקלות בצנרת הביתית.
גם מבחינת כמות השיחות הנכנסות, מדווחת פמי פרימיום על עלייה של כ-100% בתחום הרכב, 80% בתחום הצנרת ו-60% בתחום מוצרי החשמל.

אודות פמי פרמיום

חברת פמי פרימיום הינה חברת מתן השירותים המובילה בישראל ולה 2,300,000 מנויים בשירותי סיוע.
החברה מפעילים מערכי שירות בתחום הבריאות, הרכב, הדירה וה-TPA (ניהול ופיקוח על בקרת הוצאות) בפריסה ארצית עבור חברות הביטוח בישראל, משרדי ממשלה, צה"ל וגופים רבים נוספים.
פמי פרימיום מטפלת בכ-2,000,000 שיחות המוקדי השירות השונים שלה וב-400,000 אירועים מדי שנה.

Add new comment

CAPTCHA

This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Fill in the blank.

הנצפים ביותר

מאמרים נוספים מאת אורן לוי